Анкета

Бібліотека
Краматорської загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів № 13
Краматорської міської ради
Анкета
1. Назва навчального закладу
Краматорська загальноосвітня школа І – ІІ ступенів  № 13 Краматорської міської ради Донецької ради
2. Адрес навчального закладу
84314  Донецька обл.  м. Краматорськ  вул. Перепелиці буд. 39
3. Телефон
т. 0626-44-33-94
4. Електронна адресса
school13mt@ukr.net
5. Сайт школи
 http://kramatorsk-school13.edukit.dn.ua/
6.  Блог шкільної бібліотеки
http://krambibschool13.blogspot.com/
7. Бібліотечний фонд:   31304  екз.
 - науково-методична література  – 343 екз.
 - художня література –  25588  екз.
 - навчальна література –   5186  екз.
 - періодика -   0   (найменувань)
 - довідкова література  – 187 екз.
 - медіа ресурси –  0   дисків.
8.   Состав  ДБА (довідково – бібліографічний апарат):
 Каталоги – систематичний, абетковий
 Картотеки -  підручників, надходження періодичних видань, довідково-інформаційна картотека для вчителів, картотека сайтів бібліотек
9.  Напрямки роботи бібліотеки.
Головною метою діяльності шкільної бібліотеки  є інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу, надання користувачам вільного доступу до вітчизняного і світового інформаційного ресурсу. Крім того, шкільна бібліотека виконує інші бібліотечні функції, зокрема інформаційну, освітню, культурологічну, виховну, організаційну, формування інформаційної культури.

Завдання, що стоять перед бібліотекою, визначаються, насамперед, її участю у навчально-виховному процесі та його успішному здійсненні.

    Задачі:
- Сприяти розвитку пізнавальних інтересів та здібностей учнів;
- Формувати в учнів бережливе ставлення до книги, уміння самостійної роботи з книгою;
- Формувати в учнів інтерес до знань, до навчальних предметів;
- Розвивати допитливість, активність, потребу постійно працювати з книгою;
- Формувати в учнів високу культуру роботи з книгою;
- Через книгу підвищувати рівень техніки читання;
- Підтримувати роботу з сільською бібліотекою в роботі з учнями;
- Провести урочисте посвячення в читачі учнів 2 класів;
- Провести звірку стану охоплення дітей читанням;
- Домогтися 100% охоплення дітей читанням;
- Систематично проводить перевірку формулярів з метою виявлення читачів, які затримують повернення книг. Проводити з ними індивідуальну роботу;
- Створити актив бібліотеки для проведення рейдів з перевірки стану підручників;
- Виступати з аналізом читання учнів на батьківських зборах;
- Проводити бібліотечні уроки з метою виховання в учнів культури читання;
- При записуванні учнів до бібліотеки, проводити бесіди, щоб виявити, якою літературою захоплюється учень;
- Проводити бібліотечні уроки.
- Проводити виховні заходи. 
Кредо:  « Бібліотека – це місце, де розум і душа черпають свої сили в старих чи нових ідеях. Людина – це підсумок прочитаного. Дитина, яка свого часу не зустрілася з доброю книгою, не стане в майбутньому особистістю»
10.  Історія бібліотеки
Бібліотека заснована у 1959 році. За весь час поповнила свій фонд -  31304 екземплярів.  Бібліотечними книжками користувалося більше, ніж 1000 читачів.
11. Досягнення
За останні 5 років бібліотека покращила побутові умови, матеріальне становище. Постійно оновлюються інформаційні джерела, в допомогу учням працює комп’ютер.
А найголовніше це те, що всі учні школи – читачі бібліотеки, беруть активну участь у шкільних  заходах, конкурсах.
12. Перспективи розвитку бібліотеки
Бібліотека  бере на себе відповідальність за підготовку читачів до майбутніх змін у суспільстві, надаючи їм різні інформаційні можливості та навчаючи їх сучасним технологіям отримання знань. Вона робить свій внесок у формування людини нового типу, стимулюючи аналітичні здібності,  допомагаючи людям осмислено оперувати різними міждисциплінарними знаннями з метою вирішення нових нестандартних проблем.
Наукова бібліотека повинна забезпечувати надзвичайно високий рівень надання громадянам інформації за допомогою ІКТ, якими можна користуватися у будь-який час, має стимулювати вироблення нових знань, надаючи новій генерації вчених і творчих особистостей найбільш вагомі інтелектуальні активи  для створення економіки знань, що виходить на перший план суспільного життя.
 Користувач розглядається як центральна фігура у бібліотеці, тому основним завданням у створенні нової системи обслуговування є підвищення якості, ефективності та швидкості обслуговування користувача на всіх стадіях: від запису в бібліотеку до здобуття необхідної інформації.
В перспективі розвитку бібліотеки  впровадження автоматизованої бібліотечно-інформаційної системи (АБІС), комплексу автоматизованих програмно-керованих програм,  доступ до електронних версій літератури,  створенням більш комфортних умов роботи бібліотекаря та читачів.
13. Модель бібліотеки майбутнього – електронної бібліотеки

Бібліотека майбутнього - це як і раніше місце. Місце, де люди збираються для спільної роботи та координація проектів. За допомогою бібліотекаря,  який орієнтується в інформаційному полі, бібліотекаря, який, з'єднавши знання конкретної предметної області і розуміння читача, надає доступ до потрібної інформації.
Бібліотека майбутнього - це будинок, куди бібліотекар не боїться запросити дітей, щоб навчити їх досягати більшого при менших витратах. Щоб навчити їх, як використовувати паяльник або розібрати якийсь прилад, який нікому не вдається відремонтувати. І навіть ризикнути проводити заняття за їх бажанням, просто тому що це весело.
У бібліотеці майбутнього так багато веб-терміналів, що завжди є, принаймні, один вільний. І люди, які керують цією бібліотекою, розглядають доступ до інформації та зв'язок з колегами не як другорядна справа, а як головне.
Сучасна бібліотека є багатогранною. Вона створює для користувачів максимально комфортне середовище, є відкритою для всіх тих, комі потрібна книга. Грандіозні перспективи відкриває перед бібліотекарем та читачами використання комп’ютерної техніки. Наявність якісної бібліографічної бази даних забезпечує учасників навчального процесу повноцінною підтримкою у підготовці до навчальних занять, підвищення якості профмайстерності педагогів. Інформатизація бібліотеки – це створення електронних каталогів і картотек, що значною мірою підвищує ефективність пошуку необхідної інформації з конкретного питання, полегшує роботу з обліку наявного фонду та контролю за рухом підручників, художньої літератури
Комп’ютеризація бібліотеки - це важливий етап на шляху модернізації інформаційного сервісу і бібліотечно-інформаційного обслуговування користувачів.
 14. Перлини бібліотечної роботи.
 В бібліотеці були проведені заходи:
      - Бібліотечні уроки.
      - Тижні  «Дитячої і юнацької книги»
      - Акції « Живи, книго!»
      - Акції « Подаруй бібліотеці книгу»
      - «Творча майстерня читача»
      - Відгук на прочитану книгу.
      - Ведення читацьких щоденників.
      - Участь у предметних декадах.
      - Участь у тематичних лінійках.
15. Зоряний захід
-   акція «Підтримай бібліотеку – подаруй книгу»;
- виставки-запитання, виставки-презентації, виставка-рекомендація "Прочитайте - це цікаво";
-  «День безпечного Інтернету»;
- бібліотечні години;
- Прощання з буквариком;
-  читацький  мережевий марафон "Прочитай сам - порадь товаришу".



Комментариев нет:

Отправить комментарий